سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه]
خوش آمدید به پارسی سافت

 AliceGreenFingers_billboard.jpg

یکی از بازی هایی که در میان بازی های کامپیوتری ، شهرت ویژه ای پیدا کرد بازی کشاورز مزرعه بود که در آن بازی مدیریت مزرعه ای را در دل روستایی در دست داشتید و با مدیریت بر آن مزرعه و کارهای نزدیک به واقعی که در آن بازی انجام می دادید ، سختی کشیدن در اوایل بازی که پیشرفت چندانی نکردید که در این صورت باید از طلوع خورشید تا شامگاه به کار مشغول می شدید تا بتوانید محصولات زیادی تولید کنید و آنها را بفروشید تا با این کار علاوه بر پیشرفت در بازی ، پول خوبی کسب کنید و محل زندگی و دامهایتان را گسترش دهید.
امروز در میهن دانلود قصد داریم بازی زیبای دیگری با این سبک که با حجم کمتری تولید شده و با نام آلیس کشاورز می باشد را برای شما کاربران همیشگی میهن دانلود و بازی دوستان قرار دهیم.
در این بازی شما نقش دختری به نام آلیس را بر عهده دارید که باید در مزرعه عمویش کار کند و مزرعه عمویش را پیشرفت دهد تا بتواند محصولات بیشتری تولید کند و به هدف نهایی بازی یعنی رسیدن به مرحله آخر پیشرفت تلاش نماید.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: بازی های کشاورزی


نوشته شده توسط 89/1/9:: 6:16 عصر     |     () نظر